ביטוח רכב

ביטוח רכב

השעה מאוחרת, החושך כבר ירד ואתם בדרככם הביתה מהעבודה, אתם נכנסים אל הרכב מתניעים את המנוע ויוצאים לדרככם, פתאום נשמעת דפיקה, אתם מסתכלים במראה ומגלים שפגעתם ברכב של חברכם לעבודה, אתם יוצאים מן הרכב בוחנים את הנזק ונושמים לרווחה ... איזה כיף שיש לכם ביטוח.
אחד הביטוחים החשובים ביותר שמגנים עלינו הוא ביטוח הרכב, ביטוח זה הוא כה חשוב עד שלא ניתן לנהוג ברכב ללא פוליסת ביטוח זה, ביטוח רכב מגן עלינו מפני מספר רחב של מקרים להם אנו חשופיםבנהיגה החל מפגיעה ברכב אחר ועד למקרים של תאונה קשה או גניבת הרכב.
קיימות שלושה אפשרויות לביטוח רכב, האפשרות הראשונה היא ביטוח חובה, ביטוח זה בא להגן עלינו במקרים של נזק הנגרם לנוסעים ברכב או להולכי רגל, הביטוח נועד לכסות הוצאות רפואיות ולפצות על אובדן הכנסה שנגרם כתוצאה מהתאונה, ביטוח החובה כשמו כן הוא ולא ניתן לנהוג ברכב ללא ביטוח זה, כאשר נערכת בדיקת רישיונות לנהג הרכב על ידי המשטרה חובה להציג את ביטוח הרכב.
האפשרות הבאה היא ביטוח מקיף, ביטוח זה מהווה הרחבה לביטוח החובה ונועד לכסות אותנו למקרים בהם נגרם נזק לרכב עקב גניבה, פריצה, מזג אוויר ועוד, ביטוח מקיף הוא יקר יותר מביטוח החובה.
האפשרות האחרונה היא ביטוח צד ג', המכסה כל נהג הנוהג ברכב וכן כיסוי לנזק הנגרם לשמשות, צורך בגרירה ועוד.
מספר החברות המציעות ביטוחי רכב הוא רב וכתוצאה מכך קיים פער מחירים גדול בין חברה לחברה, מומלץ לבצע סקר שוק מקיף לפני ביצוע הפוליסה.
גורם חשוב נוסף בבחירת החברה בה נעשה ביטוח הרכב הוא הגורם האנושי, לעיתים יחס אדיב מקצועי ואמין, יחס הגורם לנו להרגיש שאנו בידיים בטוחות, הוא שיקבע האם נהיה לקוחות חברה מסוימת או לא, ברוב המקרים מערכת יחסים המבוססת על אמינות וכנות עם סוכן הביטוח שווה תוספת במחיר הפוליסה.
אורי ליינר מתמחה בכל סוגי ביטוחי הרכב, סוכנות הביטוח של אורי ליינר מעניקה יחס אישי ללקוחותיה ונותנת מענה מהיר ומקצועי לכל בעיה שמתעוררת.