השכרת שולחנות משחק

המציאות הישראלית מזמנת לנו אירועים משפחתיים רבים, בין אם מדובר בבר או בת מצווה, ברית או חתונה אנו תמיד נשאף להפיק את האירוע הטוב ביותר שנוכל שהרי אם האורחים לא יזכרו את האירוע שלנו הרי לא הישגנו דבר.

מפעילה זה שנים רבות שירות השכרת משחקים לאירועים השונים, רבים בוודאי תוהים באילו משחקים מדובר שהרי אנו כבר עברנו את גיל הילדות, חברת קרמבו מעמידה לרשותנו משחקי שולחן ייחודים המתאימים לכל גיל.

בין השולחנות הפופולאריים ביותר ניתן למצוא:

  • שולחנות הימורים – פעילות זו מיועדת למבוגרים המעוניינים בחוויה ייחודית, מהיום לא צריך לטוס לחו"ל כדי ליהנות מקצת הימורים, חברת קרמבו תפיק עבורכם ערב קזינו מפואר שישדרג כל חוויה שהכרתם, דמיינו אתכם לבושים במיטב מחלצותיכם פוסעים אל תוך אולם מהודר שבו מסודרים עשרות שולחנות הימורים, מאחורי כל שולחן ניצב לו דילר מקצועי המחזיק בידיו ז'יטונים בוהקים, אתם מתיישבים, מציתים את הסיגר שקיבלתם מבעל האירוע ומתחילים לשחק.
    היום חווית ההימורים קרובה מאי פעם, חברת קרמבו מציעה ללקוחותיה שולחנות פוקר, שולחנות בלאק ג'ק, שולחנות קוביות ומכונות מזל שונות, מהיום ניתן ליהנות מערה באווירה אחרת ערב בו האדרנלין לא יפסיק להציף את גופכם לרגע.
  • שולחנות סנוקר – משחק הסנוקר היה ויהיה אחד המשחקים האהובים ביותר, רובנו גילינו את חווית הסנוקר בגיל הנעורים ומאז אנו שמחים לשחק את המשחק בכל הזדמנות שהיא, חברת קרמבו מציעה ללקוחותיה שולחנות סנוקר מקצועיים ברמה גבוהה, כל השולחנות שברשותנו עשויים לפי התקן מעץ מפואר ומשיש משובח, שולחנות הסנוקר מוצבים באירוע ומאפשרים לכל אורח ליהנות ממספר רגעים של משחק עם חברים, שולחנות הסנוקר משדרגים כל אירוע כך שהאורחים לא ישכחו אותו במהרה.
  • עמדות מולטימדיה – עמדות מיוחדות המאפשרות משחק וידיאו מרובה משתתפים הם הטרנד המוביל כיום את עולם האירועים, חברת קרמבו מתמחה בהקמת עמדות מולטימדיה שונות, בין קונסולות המשחקים שאנו מציעים ללקוחותינו ניתן למצוא את הווי של נינטנדו והפליסטישן של חברת סוני, עמדות המולטימדיה בנויות כך שניתן להחליף את המשחקים לפי טעמם של האורחים.

מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של אטרקציות שיהפכו את האירוע לבלתי נשכח, ניסיון רב בתחום השכרת שולחנות משחק, כל שולחן שתשכירו מאיתנו יגיע בלווי צוות מקצועי שירכיב אותו במקום ואף יספק הסברים והוראות להפעלתו.
הינה שם דבר בישראל והמוניטין הרב שצברה בהחלט מציב אותה בראש ספקי שולחנות המשחקים בארץ.

הגיעו עוד היום לפגישת ייעוץ בחינם ותגלו כיצד אירוע חלומותיכם משתדרג מעבר לכל מה שדמיינתם.

השכרת שולחנות משחק | שולחנות משחק להשכרה